Önsklista!

Hejsan! Eftersom min mamma ville att jag skulle göra en önskelista tänkte jag göraden här på bloggen så alla kan se den! c:

Tror knappast att jag kommer få allt på listan eftersom jag redan fått en ny dator och office-paketet i förskott... men ändå, mamma bad mig att skriva ALLT så de har lite att välja mellan! :D 











1. 3DS + ocarina of time







2. Minecraft

*




3. Smink (puder, mascara) 





4. Drop dead kläder och prylar





5. Glittriga nagellack




6. Spotify premium




7. Pengar



8. Blekning och avfärgning





9. Hår-serum



10. Lösögonfrans-lim








Det var nog allt jag kunde komma på nu!
Önskar mig även en gosedjurs-enhörning! Faktiskt, haha! 


















Kommentarer
Postat av: Angeliica

EN LONGBOARD! <3<3<3

2011-12-11 @ 19:12:18
URL: http://rhythmstick.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är gifyo.com gratis ;c Eftersom det inte står nåt där om det... ;D

2011-12-11 @ 21:04:24
Postat av: moa

Hoho, jag önskar mig också avfärgning och blekning :3

2011-12-11 @ 21:23:08
URL: http://wissa.blogg.se/
Postat av: Anonym

färga inte om håret! du är så sjuukt fin!

2011-12-11 @ 22:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0