Nyåååår

Hejsan! 
Sitter i sängen, lyssnar på musik och peppar inför nyår!
Känner också att jag kommer vara i princip den enda som firar sin nyår HELT alkoholfri! Men känner ändå att det liksom inte gör något för min del, är redan så flummig och känner inte att jag behöver alkohol för att förhöja stämningen, inte heller gillar jag smaken, tycker faktiskt mest att människor blir obehagliga när de är påverkade. :c

anywaaays, försöker hålla mig vaken till tolvslaget som jag tillbringar hos min moster med min kusin och lite av deras släkt och vänner! Blir till att skåla champange (eller i mitt fall alkoholfritt jordgubbs-vin med kolsyra) och kolla på fyverkerier!

Nitz och Elias kommer över efter att vi ätit och är också med c:

Hoppas jag kan vara vaken tills klockan blir tolv, liksom, sov kanske 5 timmar i natt, haha ;_; Aja, tur att man är ung och att det finns kaffe!

Önskar er alla ett gott nytt år och att ert nästa år blir superbra! Många kramar!






Gör nog ett till inlägg innan jag går, svarar på lite frågor och laddar upp fler bilder på håret!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0