Nutella och spel <3

Godmorgon mina kära vänner! : D
Blir till en lugn dag tillsammans med Nitz, Nutella och spel eftersom Natasha skulle på ec-träff och vi ses någon annan dag istället. c:

Ska faktiskt bli skönt med en ganska lugn helg (även om jag måste plugga lite imorgon) eftersom min vecka kommer bli (minst sagt) stressig. :c
Ska lämna in en svenskatext på fredag som jag hemskt gärna vill få mvg på, men jag har inte ens bestämt vad jag ska skriva om.. :c

Hade inte så mycket att göra så laddade ner lite appar till mobilen! Hittade Minecraft så laddade ner light-varianten mest för att testa det och måste säga det att jag är grymt sugen på att skaffa Minecraft nu. Men har inga pengar, som vanligt, eftersom ja har köpt julklappar för alla :c
Damn it! :C


Detta var mitt mästerverk som jag byggde till Nitz! (inna det var klart) HAHA! Han mobbade mitt N ....




Så jag gjorde om det....

Visst är jag duktig? c; 
Var ju det första jag någonsin byggt i spelet, så, ja, haha. c:



Vår frukost;




Ska spela lite med Nitz innan jag sätter mig och svarar på blogg-frågorna!













Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Åh nutella, nom!

Mysigt. :3

2011-12-03 @ 18:35:32
URL: http://samspooky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0