Nu: Sminkvideo och video-blogg!

Hejsan mamma och pappa, ha det så kult på restaurangen! C:
Nejmen, haha, gud vad tråkig jag är.

Tänkte bara berätta att jag och Fälé precis har spelat in en sminkvideo på hur jag gör mitt smink! Den kommer att hamna på bloggen antingen idag eller imorgon, så håll utkik! 
Vi ska även göra en video nu när vi testar drycken på förra bilden!

Den är en dryck som ser ut som mjölk, innehåller små slemmiga frön och tydligen ska smaka rosor! HAHA!
Ingen av oss har tidigare testat den men jag köpte den till Fälé för att den verkade så enormt äcklig! Vi har tidigare testat drycker såsom "grass.jelly-drink" vilket är en dryck som innehåller gelé klumpar! EWW.

En dryck som är ungefär samma som den vi nu ska testa....






Ja, det får ni allt se sen i videon! 





Kommentarer
Postat av: MermaidMe@DV

Den verkar inte god XD

2011-12-10 @ 14:55:12
Postat av: LAIMA LAITINEN ~

Nej, den ser inte god ut. :c

2011-12-10 @ 16:04:48
URL: http://smashed.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var kan jag skicka fan-bild? ^^ <3 <3 <3

2011-12-10 @ 18:56:43
Postat av: evelina

nej, den ser verkligen inte god ut.

kommentera gärna min

2011-12-10 @ 20:01:54
URL: http://baraevelinasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0