Mini-julafton

Hej!

Är hemma från Ida nu och vår lilla mini-julafton vi hade då vi bytte julklappar, hon jag och Elin! Tänkte visa vad jag fick innan jag går och lägger mig. c:
Glömde fota ett par smiley-örhängen som jag fick av Ida men orkade inte ta om alla bilder pga den, så, ja. :c 






Godis-sak, läppbalsam, tandborsthållare, handduk formad som en liten cupcake (och örhängerna som jag glömde fota. :c)




Lipgloss/balm i form av en söt liten nalle!



Handduken 




Godis-automat-saken c:



Ska lite snabbt svara på ett par frågor:



Fråga: Vart hittar du alla dina gifs? :D typ den i det här inlägget! sååå söööööööta :DDD

Svar: Jag brukar sitta och leta på sidor som tex olika Tumblr's, googlar bara och letar tills ja hittar något jag gillar. c:



Fråga:
Jag typ få panik. o.o
Jag typ få panik. o.o
Hur borstar man luggen sådär?
Jag får inte till det, min lugg e lagom osv, men de går inte. D:
Kan du förklara hur du gör din på nått sätt, hur du har benan osv?
Du kan få en kaka. :3

Svar: Det visas i min video! Men jag borstar först en sidbena och borstar fram luggen. c: Svårt att förklara, men inte så svårt att göra!


Hur borstar man luggen sådär?
Jag får inte till det, min lugg e lagom osv, men de går inte. D:
Kan du förklara hur du gör din på nått sätt, hur du har benan osv?
Du kan få en kaka. :3
Fråga: Grattis!!! :D
Har bara en snabb fråga!

På din video ''håret'' har du 2 delar av löshår på varje sida? hehe
snälla svara så snabbt som möjligt! (: <3
KRAM

Svar: Ja det har jag! Ibland har jag en femte del i bakhuvudet också! c:
Hoppas svaret var snabbt nog, haha, svarade så fort jag kunde. c:
Kram! <3










Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej alicia, grym blogg, jättesöt är du oxå c:

Har du några tips för att få fler läsare osv? vad jag än gör så har jag typ högst 10 läsare ;__; Känns så onädigt att ens blogga när ingen läser om de :c

2011-12-17 @ 15:49:33
URL: http://jjohannaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0