Mini-jul, igen!

Sitter och chillar med en papergoja på min axel. c:
Nä, är bara Sofia som sitter lutad mot mig, haha. Vi har haft en soft dag, typ suttit helt ofixade och bytt julklappar, käkat blåbärspaj och pratat. c:

Fick en jättefin 8 mm tunnel som jag önskade mig och en svart ögonskugga! c:

Av mig fick Sofia en "lava-plasma"-lampa, typ en lavlampsformad plasma-lampa. c:

Skönt meden "fuldag", dvs en dag då jag inte fixar mig ALLS, liksom skönt att kunna ligga och mosa ner ansiktet i en kudde utan att behöva tänka på att det sminkar av sig. c:

Här är en bild på töjningen!



Kan knappt vänta med att sätta i den, men måste vänta tills julafton, typ ;o;

Satte i min 7mm igår, utan problem. c:
Visst, ja stresstöjer, men för mig har det faktiskt funkat bra! Inga problem hittills, förutom när det började blöda jättelite förut, men det är bra igen! c:




Ögonskuggan!




Fint inslaget var det! 




Min pressent till Sofia!





hehe, lite småhäftig på sitt sätt...

Nu ska jag vika tvätt och städa lite. ):


Bloggar mer ikväll!







Kommentarer
Postat av: carro:)

vars har du köpt töjningen?:)

2011-12-17 @ 18:06:49
URL: http://carroo.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Om du stresstöjer så kommer det att läka lånsammare, eller kanske inte alls läka ihop sen när du tar ut töjningen har jag läst. Fast de beror nog på vilken size du ska upp i. Men bara så att du tänker på de också, om du nu vill att de ska läka ihop sen. Awesome blog! :c

2011-12-17 @ 18:21:40
Postat av: Anonym

Är du inte orolig sen när du blir gammal att du kommer ha värsta hålet i örat eftersom det kan typ inte läka alls om man töjer så snabbt som du ;c LÖV DIN BLOGG :D

2011-12-17 @ 20:03:33
Postat av: Karina

Ååh grymt fin töjning! :o

2011-12-17 @ 21:03:37
URL: http://fiiskface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0