mina julklappar

Fick en hel del fina saker igår och har som ni vet redan fått andra saker av mina vänner som jag visat i bloggen, min nuvarande dator (spel-laptop) och office-paketet!
Men, ja, här kommer bilder på det jag fick igår iallafall. c: 
Det jag fick av min mamma, min moster, mina kusiner, med flera. c:
Lööööv it!




Ring från drop dead



Graffiti-nails och nageldekorationer. c:



Mascara och eyeliner. c:



Lösögonfranslim!


T-shirt




Parfym (LUKTAR WONDERBAART.)



Doftljus!



Pengar + pressentkort på 300:- och 200:-



Tights från drop dead


En enhörning <3<3<3



Bacon tandkräm (den var... speciell!)


Puder (ska byta det imorgon för det var lite för mörkt, tror jag, så vågar inte testa det eftersom jag inte kan byta det då) ;C




Armband och kort från drop dead!



Iphone-skal från dropdead! c:



top från drop dead



Hem-stickade ylle-sockor <3<3<3




Minecraft + 4 andra spel av Nitz <3


Jag trooooor det var allt jag fick igår! Men som sagt var, hade redan fått det mesta innan själva julafton. c:

Nu ska jag chilla med Nitz och imorgon åker jag till stan med Marvin och shoppar jeans, haha. c:

Min fråga till er är, 



















Kommentarer
Postat av: MermaidMe@DV

Jag fick massa fina saker. Bland annat en såndär "svans" du har, kort där det står att mina päron betalar allt inför min blivande moppe och Zelda Skyward Sword (som jag nördat hela dagen idag!) <3

2011-12-26 @ 00:36:58
Postat av: Iida

Pengar, en parfym och FiM ponisar :3

2011-12-26 @ 01:16:22
URL: http://iidakawaii.blogg.se/
Postat av: Anonym

ooh älskar dropheads kläder.. __

Vart är t-shirten från ? :3

2011-12-26 @ 02:08:19
URL: http://jagharingetlivfail.blogg.se/
Postat av: Tea

En übermysig filt, ny hårborste mm c:



Var kommer t-shirten ifrån? :3

2011-12-26 @ 05:13:43
URL: http://nafsdraken.blogg.se/
Postat av: Sam ~ *

Vad fint. :3

2011-12-29 @ 00:16:05
URL: http://samspooky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0