Mätt

Har precis ätit min egenhändigt tillagade pasta med basilika, vitlök, olja, oliver och fetaost (med mera)! 
Asgott var det, om jag nu får skryta lite, dock ser det jätteäckligt ut på bilderna. :C

Kallar den "Alicias FETA pasta" ;))))
Liksom för det är feta i och den är fet, alltså, ah, ni fattar. ):
HAHA, fint?
Ordvitsar är det finaste som finns <3

Fick tummen upp från både mamma och Nitz, haha! Mamma ville vara lite "anonym" på bilden som ni kanske ser! Haha!






Nu ska jag och Nitz lägga oss och kolla på topmodel-finalen, sweet! 

Kan faktiskt tipsa alla om denna pasta eftersom den är supergod, enkel och går snabbt att göra och dessutom något som funkar även för vegetarianer eftersom den är just vegetarisk!




Receptet till pastan, eller ja, ingridienserna:

pasta
vitlök
1dl olja
1 msk vinäger
basilika (färsk)
gul-lök (som man steker lite så den inte är så stark)
svartpeppar
svarta oliver

Sen tar man bara lite "på känn". c:














Kommentarer
Postat av: M

Fin blogg du har! Älskar din stil o.s.v Love it!

Iallafall har jag är läsar fråga... Jag har liksom läst din blogg sen början och ibland har du berättat om nån "Marvin" Vem är han egentligen? Bara lite nyfiken... bror, kusin, vän? ahha

2011-12-27 @ 20:39:19
Postat av: KUNGENHEDWIG

http://candypocket.blogg.se/2011/december/dagens-blogg.html#comment

DAGENS BLOGG!

2011-12-27 @ 21:06:50
URL: http://candypocket.blogg.se/
Postat av: Emma

du glömde skriva att det skulle vara feta ost i receptet ;)



en fråga: hur lång var du, sa du? :)

och är Nitz längre en dig?

2011-12-28 @ 01:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0