Måndag.
Hej igen, haha, nu har jag ätit middag och kan blogga. c:
Var så hungrig att jag skakade så kunde inte skriva just då. :c
Dagen har varit ungefär som vanliga måndagar är, rätt seg! Hade ett oförberätt spanskaprov som inte gick så värst bra och var hos tandläkaren för en rutinkoll. Hade inga hål i tänderna! Fick en tandborste där det stod "ses vi ikväll?" (HAHA) och en hel del komplimanger för mina "fina tänder". c:
Efter tandläkar-besöket gick jag tillbaka till skolan och brillierade med mina optik-skills på No-lektionen c;
Konstigt att jag kan vara så bra på optik (läran om ljuset) och så värdelös på Kemi. D:
Men ska som sagt var göra omprov på fredag. c:
Åkte till stan med Sofia efter skolan, köpte de sista julklapparna, svart hårfärg (till min utväxt) och en ny svart ögonskugga eftersom jag ÅTER IGEN har råkat tappa min helt nya ögonskugga i golvet, den blev till ett svart pulver som inte gick att använda så slängde den. :c
Ska snart plugga innan jag sover. c:
Är enoooormt trött! Men nästa vecka börjar mitt heltisds-rep med skolan. c: Vi spelar som ni vet en pjäs varje vår/vinter och vi brukar ha dagar då vi konstant tränar till dem, helt utan lektioner eller läxor. c:
Det är nästan som ett lov fast liksom ändå inte, skönt!
Detta är hårfärgen jag köpte, den svarta färgen jag brukar använda. c:
+ en svart/glittrig ögonskugga jag inte tidigare använt men som jag tror är helt ok.
Kostade bara 50:-! Asbra eftersom jag inte orkar lägga pengar på smink, haha!
Och till en av mina otåliga små läsare som inte kunde vänta på mitt svar, haha! c:
Hej igen, haha, nu har jag ätit middag och kan blogga. c:
Var så hungrig att jag skakade så kunde inte skriva just då. :c
Dagen har varit ungefär som vanliga måndagar är, rätt seg! Hade ett oförberätt spanskaprov som inte gick så värst bra och var hos tandläkaren för en rutinkoll. Hade inga hål i tänderna! Fick en tandborste där det stod "ses vi ikväll?" (HAHA) och en hel del komplimanger för mina "fina tänder". c:
Efter tandläkar-besöket gick jag tillbaka till skolan och brillierade med mina optik-skills på No-lektionen c;
Konstigt att jag kan vara så bra på optik (läran om ljuset) och så värdelös på Kemi. D:
Men ska som sagt var göra omprov på fredag. c:
Åkte till stan med Sofia efter skolan, köpte de sista julklapparna, svart hårfärg (till min utväxt) och en ny svart ögonskugga eftersom jag ÅTER IGEN har råkat tappa min helt nya ögonskugga i golvet, den blev till ett svart pulver som inte gick att använda så slängde den. :c

Ska snart plugga innan jag sover. c:

Är enoooormt trött! Men nästa vecka börjar mitt heltisds-rep med skolan. c: Vi spelar som ni vet en pjäs varje vår/vinter och vi brukar ha dagar då vi konstant tränar till dem, helt utan lektioner eller läxor. c:
Det är nästan som ett lov fast liksom ändå inte, skönt!


Detta är hårfärgen jag köpte, den svarta färgen jag brukar använda. c:


+ en svart/glittrig ögonskugga jag inte tidigare använt men som jag tror är helt ok.
Kostade bara 50:-! Asbra eftersom jag inte orkar lägga pengar på smink, haha!




Och till en av mina otåliga små läsare som inte kunde vänta på mitt svar, haha! c:


Fråga: blev kär i dina lösnaglar med typ guld oh zebra mönster i think?ah men ändå.vart köpte du dom.pusspuss!
Blev kär i dina lösnaglar med typ guld och zebra mönster i think?
ah men ändå.vart köpte du dom? pusspuss!

Svar: Haha, det blev jag med om jag ska vara ärlig! Tog bort mina igår men de finns att köpa på Åhlens för ca 120:-! c:



Kommentarer
Postat av: Sarah :3

Skulle inte du kunna göra en smink video? Eller om man nu säger så? När jag ska sminka med svart blir jag svart ner till hakan haha :c

2011-12-05 @ 19:03:49
Postat av: Iida

jag har också den där ögonskuggan från VIva La Diva, just so you know ^^

2011-12-06 @ 09:01:16
URL: http://iidakawaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0