Måndaaaaag!

Hej! c:

Är så enormt lättad, hade min sista "riktiga" skoldag idag! Alltså, den med riktiga lektioner. c:
Kommer från och med nu inte att ha några mer läxor eller lektioner förens typ... nästa termin!

Imorgon börjar jag 10.00 och har bara lucia och typ en svenskalektion, sen blir det heltids-rep i skolan, till våran pjäs! c:
Måste dock läsa på mina repliker hemma eftersom det är ganska många. c: Men är ju faktiskt roligt också!

Gjorde omprovet i kemi idag och hoppas verkligen att jag får g på det, vilket jag tror att jag kommer få. c:
Fick faktiskt g på mitt matteomprov så behöver iallafall inte oroa mig för det längre! c:

Nitz och jag ska snart laga middag, vi ska som sagt var göra nachos och vi ska testa att ha bacon på dem! 
Eftersom allt blir godare med bacon!

Bloggar lite mer efter maten, är så hungrig nu, haha! ;_;

Slänger in en gif på mig och Felicias kisse! <3













Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Vad skönt att du klarade matteprovet. c:

2011-12-12 @ 18:50:29
URL: http://samspooky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0