Lördagskväll och svar på frågor!

Hej igen, haha. c:
Ska snart spela med Nitz (igen) men ska först svara på frågorna. c:

såååå....


Fråga: "Kan inte du börja lägga upp outfits å vart du köpt kläderna? :)
Tycker din blogg e jätte bra annars!"

Svar: Jo visst kan jag börja med det! Kanske intevarje dag men i alla fall ett par gånger i veckan när jag kommer ihåg det! Tack så mycket! :D




Fråga: "kan du inte göra chokladkarlendern som en daglig grej liksom? c: så vi får se vilka andra choklasfigurer som finns 8D
...om du orkar asså, HAHA"

Svar: Är det verkligen intressant? : o Jaaa, visst kan jag det, om ni vill läsa om det, haha! c:


Fråga: "
Hur många olika lösnaglar har du? :3 och hur långa brukar du använda? :d"

Svar: det undrar jag med, antagligen för många :c Nejmen faktiskt så tror jag inte att jag har så många längre eftersom jag slänger alla jag haft i mer än en vecka, tycker det känns så ofräsht annars, haha ;_; Nejmen har haft säkert 20 par "genom åren"... eftersom jag vanligtvis har enormt korta naglar känner jag mig så ovan med lösnaglar att jag oftast köper ganska korta, eller ja "kort modell" som de heter, mest för att kunna smsa osv, men har längre ibland också, beror liksom på. c:


Fråga: sjukt fin blogg :3
hur gör du dina naglar förresten? :)

Hej Alicia :D
svar: tack! Jag brukar bara ha nagellack i olika färger men just nu har jag guldiga lösnaglar som jag faktiskt köpte färdiga. c: Annars brukar jag fixa mina lösnaglar själv, kan ladda upp exempel någon gång. c:


Fråga:
Jag ville bara säga att du är sjukt cool ;3 Men jag har lite samma stil som du, fast kanske inte lika mycket smink och färgat hår, fasst jag önskar att jag kunde (jag är tolv ;P ) men när tycker du att man borde börja färga håret i alla möjliga färger och sminka sig så snyggt och coolt som du? :) Glad för svar nästa gång du gör ett sånt här inlägg ;3

Svar: Tack så mycket! : D
Ja, du, det är en ganska svår fråga tycker jag... själv började jag sminka mig lite när jag gick i femman, fast inte lika mycket som jag har nu... Stegvis började jag pröva mig fram med sminket och kom fram till det jag blev nöjd med och det jag har nu. c: Jag är nu 15 år gammal och går i nian och tycker faktiskt att jag har lagom mycket smink. c: Mitt hår började jag färga när ja gick i femman-sexan... jag blekte det och färgade sen luggen rosa, efter det färgade jag håret rosa och nu har jag färgat håret mer än 50 gånger allt som allt! Mellan 50 och 100 gånger skulle jag gissa på. c:
Självklart är det bra att vänta och färga håret så lite som möjligt eftersom det blir slitet och kostar en del, men jag har alltid tänkt "det är bara hår" och färgat ändå... Därför kommer jag inte på något vettigt svar, tyvärr. :C
Jag tycker att du ska göra så som du tycker passar dig, jag menar, egentligen behöver man ju inte färga håret om man inte vill. c: Gör som du känner! :D 
Själv har jag haft många hårfärger och sminkningar, här är ett exempel på hur jag såg ut i somras, men inte längre..



Sådär ja!
Glöm inte att det bara är att fråga om ni har fler saker ni undrar över! c:

Nu ska jag spela och sen blir det till att sova!



Kan inte du börja lägga upp outfits å vart du köpt kläderna? :)
Tycker din blogg e jätte bra annars!

Kommentarer
Postat av: Tilda

blev kär i dina lösnaglar med typ guld oh zebra mönster i think?

ah men ändå.vart köpte du dom.pusspuss!

2011-12-03 @ 21:56:31
URL: http://www.awzomeworld.bloggplatsen.se
Postat av: Cinderbella / Izabella Odenmarck

Fyfarao va du är snygg!

2011-12-03 @ 22:42:50
URL: http://cinderbella.webblogg.se/
Postat av: Mirelle/Markwalker

hej, vill först säga att din blogg är jättefin och väldigt bra :D



och så undrar jag om du skulle kunna göra en sminkvideo? tycker du sminkar dig jättefint!

kram.

2011-12-04 @ 07:08:34
URL: http://har ingen blogg
Postat av: Anonym

använder du lösögonfransar varje dag? :o

2011-12-08 @ 17:19:11
Postat av: Majaaaa xD

Hej! du e så underbart söt asso, så avis på dig :c! två frågor; vart köper du dina kläder? Kan du SNÄLLA lägga ut en bild på dig när du va typ 12-13 år ? SNÄLLAAAAA<3

2011-12-10 @ 15:12:35
URL: http://cooloorworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0