Lite fina bilder, haha!




















































Kommentarer
Postat av: Zuzanna

Hej asså jag tyker du är riktigt SÖT!!1 Du e min förebild. Vill bara säga vi har samma styl men typ et e inte så att jag härmar jag hade det innan jag viste om dig. Men problemet e just nu i min skola e det INGEN som accepterar migm min klässtyl och sånt. det finns bara 2 personer som har samma stylö som jag i min skola. men dom. HATAR MIG!!! Jag vet nt vad jag ska göra har ingen vänn elr nått. känns rikitigt hemskt. skulle va snällt om du svarade. + en till fråga. kan du visa lite tydligare hur du gör ditt hår vill ha sån lugg men kan nt. kolla min blogg osså

2011-12-28 @ 00:34:51
URL: http://zuz
Postat av: RAiNBOWDASH.

Du är sjukt söt, som jag nämner igen. Fin fin blogg. :3 Har massvis av frågor till dig, besvara? :'3



1. Favorit mat?

2. ME GUSTA VS TROLLFACE?

3. Favoritfärg?

4. Favorit stad?

5. Orginal hårfärg?

6. Om du fick vilket djur i världen och det skulle vara tam, vilket skulle det vara? Exempel tam krokodil? o.s.v

7. Gillar du pepparkakor?

8. Vilken är din favorit månad?

9. Produkt (smink) du inte kan leva utan?

10. Choklad eller lakris?



Kl. 1 på natten... inget liv. :3

2011-12-28 @ 00:43:37
Postat av: mymic

haha GPOOYYY om tagged-bilden för min del xD hahaha fan.. ):

2011-12-28 @ 19:59:32
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0