Just nu:

Ska snart sova eftersom jag ska upp tidigt. :c 
Sitter och lyssnar på Nitz och Elias som sitter och spelar Habbo, HAHA.
Hade tråkigt så trädde igenom mitt headset genom töjningen.
Fint va?





Censurerade ansiktet med min enhörning, haha. c:





Fick btw direkt fler frågor, haha! :3

Fråga/frågor: Kul att du kunde besvara!! :3
Här kommer lite till.... om du orkar :3

1. Vad är det bästa med Nitz? :3
2. Hur många gånger har du haft ett seriöst förhållande?
3. Halloween vs Jul?
4. Mango eller clementin?
5. iPhone 4s eller macdator? :3
6. Om du fick en 1000 lapp, vad skulle du göra med den?
7. En dag går lilla Alicia på stan och går in i en butik. Då ser lilla Alicia en flaska och hon tar upp den När hon rör vid den kommer det upp 3 magiska feer. :3 Alicia får tre önskningar. Vad önskar hon sig? :333
8. Gillar du något barnpogram för små? :3 ( Exempel My Little Ponny, Trollz, Winx, Witch?)
9. Vad är din högsta önskan?
10. Vilket ämne är du bäst på i skolan? :3

Haha, kram :D

Svar: Haha, jadå jag orkar. c:

1. Vet inte, kanske att vi har så lik humor, lika intressen och att han är omtänksam. c:

2. Två, om man räknar med Nitz, men nu i efterhand vet jag inte om mitt förhållande innan Nitz verkligen var "seriöst". :c
Så ja, ett eller två! (är inte poppis bland da gays yall' know! HAHA)

3. Halloween har roligare "tema" och stämmning men gillar julklappar, haha! Så kan omöjligt välja. ;-;

4. Mangoooo!

5. Mac-dator. c:

6. Köpa något spel eller spara det till ett nytt bord till mitt rum! 

7. 1. Underbart fint hår som kunde se ut exakt som jag ville, hela tiden! Vilken färg och klippning som helst och liksom byta från dag till dag, att det liksom aldrig blev fult eller slitet. DET VORE SÅ AWESOME.
2. Att kunna jobba med det jag verkligen vill, tjäna pengar på sånt jag älskar att göra och få beröm för det. c:
3. Något som skulle göra världen bättre, men vet inte vad. typ att jag skulle kunna få bestämma saker såsom att tex lärare ska ha högre löner än fotbollsspelare. :c

8. Pokémon, Sailormoon, Adventure Time, Dexters lab (och alla andra cartoon-networc classics som tex powerpuffpinglorna) Svampbob och Flapjack!

9. Vet inte, det är nog det med håret. :c

10. Bäst vet jag inte men har mvg i Svenska, Engelska, Bild och religion. c: Är också det jag tycker är roligast!


Ha det bra!












Kommentarer
Postat av: Anonym

hur blev du så populär på bilddagboken? känns som att typ halva sveriges befolkning känner till dig där c:

2011-12-28 @ 23:52:11
Postat av: RAiNBOWDASH.

ohhhhhh. :'3

2011-12-29 @ 12:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0