julafton

Hej igen! Nu har jag ätit och snart ska jag och Nitz bada. c:
Men först... bilder får igår! :D





Bordet (Y)





fin-fina slipsen som jag fick låna, HAHA!




Glada kusinerna (((:





En fin bild på Marvin, mig och Nitz!  (HAHA)




MatN!





Marvin vid bordet, och mormor i bakgrunden. c:





Vi tände tomtebloss. c:







Marvin ville sprida lite julstämining....



Mamma spelade överraskad när hon fick julklappen från mig, hon visste faktiskt vad det var innan </3
Marvins pappa och min bror i bakgrunden (Y)



Julen var lugn och dagen efter också! Marvin, Nitz och jag sov i samma rum. Nitz och jagsov i sängen och Marvin på golvet. c:
Han skrämde upp mig som f*n och jag vaknade mitt i natten av en hemsk mardröm, var livrädd. ;_;
Kollade ner på golvet där Marvin låg och sov inrullad i sitt täcke som en korv och blev rädd i en sekund eftersom jag hade glömt att han sov där. ;_;
Sen somnade jag om ett tag senare, men fick väcka stackars Nitz eftersom jag var rädd. D:
Dagen (idag) har vi tillbringat hos marvins farmor den med. c: Därför jag inte bloggat så mycket :c

När jag har badat så kommer bilder på mina julklappar! :D









Kommentarer
Postat av: Lolita<3

Du kanske inte har tid med onödiga frågor men i fall du har tid & lust för att svara så:



1. Vem är Marvin? C:

2. Hur länge har du och Nitz vart tillsammans?^^

3. Brukar du och Nitz fira eran ''jubileumsdag''? :3



KRAMAR FRÅN SUPERKAKAN :D

2011-12-27 @ 01:47:53
URL: http://justlilly.blogg.se/
Postat av: Sam ~ *

Mysigt. :33

2011-12-29 @ 00:14:58
URL: http://samspooky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0