Gudkvull.

Fin rubrik på inlägget, men är så fantasilös, haha. :c

Sitter och väntar på at mamma ska komma hem med pizza åt mig, så tänkte blogga lite om min dag sålänge!

Skoldagen har varit riktigt lugn och skön. Vi repiterade bara och fixade saker inför pjäsen, sen var ju Vendela tillbaka också, vilket var nice, har faktiskt saknat henne lite. :c

Efter skolan ringde min fina vän Ida mig och ville komma över ett tag, så vi sågs i ett par timmar och fixade en ny profilbild åt henne. c: Fick en fin julklapp också som jag tänkte ladda upp en bild på senare, om ni vill se!

Imorgon kommer jag att vara i skolan tills 13.00 då jag har en tid hos bup igen. 
Efter det ska jag antagligen hem och läsa repliker eller spela. ;c


Ska svara lite snabbt på några frågor också! Tar resten av frågorna när jag har mer tid. c:



Fråga: Snälla ta me den här frågan!!!!!!!! :D
: Vart köper du dina kläder? och kan du snälla lägga upp en bild på när du va typ 12-13 elr??? SNÄLLA

Svar: Haha, klart frågan ska vara med! Jag köper mina kläder på alla möjliga affärer och sidor! Mina favorit-plagg kommer från Drop Dead eller H&M Divided, inget fancy pancy här inte! Haha!
Jag tror inte några sånna bilder finns kvar... men om jag hittar någon, (som inte är alltför skämmig...) så visst!


Fråga: Är gifyo.com gratis ;c Eftersom det inte står nåt där om det... ;D

Svar: Ja! Vad jag vet är det helt gratis. c:


Fråga: Hej alicia, jag vet inte varför men jag kan inte se din vlogg när du svarar på frågor :c är det bara jag eller är det nåt fel?

Svar: Det är inget fel på själva videon utan beror nog på att du inte har en dator som stödjer flash-player, en Mac. :c 
Videon finns även på min facebook (Alicia L Stolpe) så kolla efter den där! c:





Nu....









Snälla ta me den här frågan!!!!!!!! :D
: Vart köper du dina kläder? och kan du snälla lägga upp en bild på när du va typ 12-13 elr??? SNÄLLA
kram

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vart hittar du alla dian gifs? :D typ den i det här inlägget! sååå söööööööta :DDD

2011-12-16 @ 15:11:04
URL: http://camerabrain.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte du lägga ut en video där du enbart visar hur du gör din bena?C:

2011-12-17 @ 08:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0