Grattis Felicia <3

Vill tillägna ett helt blogginlägg åt min bästa vän som fyller år idag. 
Felicia, aka Fälé <3

Felicia och jag lärde känna varandra på ett kollo för flera år sedan, då vi gick i femman, dvs snart fyra år sedan.
Under dessa år har vi gjort alla möjliga galna och roliga saker tillsammans, vi har gråtit av skratt tillsammans, många gånger, vi har varit i Grekland tillsammans, gjort ett antal tacky musik-videos, dansat mitt i natten på min toalett, färgat håret, varit på Dreamhack summer 11, vi har till och med hajkat på en ö där det bodde en massa getter tillsammans! 

Allt detta minns jag och jag vill tacka dig Felicia för att du är en sånn underbar kompis som altid finns för mig. ;_;

Jag tycker så mycket om dig min älskade bästavän, du får mig alltid att må bra! 

Hoppas att du har haft en fin födelsedag!

Nu, lite bilder på oss ur mitt bildarkiv:

























































Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Grattis till henne! :D

Söta bilder. :3

2011-12-15 @ 21:18:33
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: kajru wifu

awhiiie vad söt du är !! :))))

as många bilder och grejer ;$$<333

2011-12-15 @ 21:43:30
Postat av: Anonym

Grattis!!! :D

Har bara en snabb fråga!



På din video ''håret'' har du 2 delar av löshår på varje sida? hehe

snälla svara så snabbt som möjligt! (: <3

KRAM

2011-12-16 @ 18:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0