Ginger!

Hej! Här är en del (rätt dåliga) bilder på hur mitt hår blev! 

Har spenderat hela dagen med att bleka håret, sofias hår och att färga om det! 
Vet inte vad jag tycker om resultatet, men det duger och ser faktiskt bättre ut "irl" c:
Ska försöka ta en cam-bild så färgerna stämmer lite bättre överens också. c:
Är inte lika "orange" irl utan mer röd-brunt! 

Kommer att ha detta hår ett bra tag nu innan jag går vidare och gör något nytt. Iallafall tills min födelsedag, den 17 maj. c: Mest för att låta håret vila!

Sitter just nu och lyssnar på musik och ska nog spela lite om ett tag eller svara på bloggfrågor!

Bättre bilder på håret kommer imorgon. c:













Färgen är någon blandning mellan dem på bilderna och ser lite olika ut i olika ljus och sken...

















Kommentarer
Postat av: Hanna cronwik

Ååååh, de blev jätte fint juhh! C: <3

2011-12-29 @ 21:21:28
URL: http://hannasliiv.blogspot.com
Postat av: Sam ~ *

Nice. :3

2011-12-29 @ 22:00:16
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: Hejsan :3

Vad fint C: <33

2011-12-29 @ 22:01:12
Postat av: amanda

gött, blev ju nice som fan!

har svart hår med, skulle också vilja byta till antingen sådär asblont eller rött. och du verkar ju kunna det där med hår, hur mycket det sliter osvosv, eftersom du sysslar mycket med sånt. om du får tid skulle det va intressant om du skrev om hur du gjorde denna förvandlingen! och om hur du skulle gå tillväga om du skulle färga från svart till jätteljus blond.

2011-12-30 @ 01:01:24
URL: http://musikunge.blogg.se/
Postat av: anonym

Tja, det blev ju skit snyggt i håret! Utöver det har jag en liten fråga jag önskar få svar på, hur länge väntade du mellan varje mm när du töjde? En vecka? Kram :)

2011-12-30 @ 14:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0