ful-dag!


Hejsan. c: 

Ska ha en riktigt slö dag idag! Har varit en rätt upptagen och stressig vecka och nästa vecka kommer antagligen också att bli det, så måste ju vila upp mig lite! c:
Imorgon börjar jag dock först efter att jag har varit hos bup, vilket är runt 14:00! Nice!
Vi ska ha en föreställning på kvällen så kommer bli lite svårt för mig att blogga men ska göra mitt bästa. c:

För att mer förklara rubriken på inlägget:
jag sitter här med backslick, en jätteful tröja, raggsockor och är helt ofixad och ska snart äta chips och kolla på tv, haha. Men ja, det är soft!

Slänger in en bild på mig och Nitx från vår 3 månaders-dag!

(Eftersom jag inte vill ta någon bild på oss när jag ser ut såhär, HAHA)














Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Söta ni är. :3

2011-12-18 @ 23:26:33
URL: http://samspooky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0