Föreställning nr 5 och 6!

Hej! 
Kom hem för ca en timma sen från de två sista föreställningarna i skolan! Var ganska roligt men nu är jag verkligen trött, haha, dels på att stå på scenen och att köra samma historia om och om igen. Hade en ganska stor roll, spelade rollen som dektiktivens assisent/sekreterare.

Efter första pjäsen när jag och Vendela skulle äta lunch kom en hel trupp av småbarn som omringade Vendela med kramar och kommentarer om att hon var bäst och finast i hela pjäsen, medans jag stod där brevid med detta face:



men när vi sedan var i matsalen kom det faktiskt fram barn till mig med och sa "DU VAR OCKSÅ JÄTTEDUKTIG, DU VERKADE JU FAKTISKT SMARTAST AV ALLA!!!" och en annan liten flicka på skolgården tyckte att jag var fin och att mina lösögonfransa var fina, haha, så sött! ;u;

Skulle egentligen inte varit hemma nu eftersom Fridde skulle klippt mig klockan 15:00 men hon hade glämt sina saxar och kunde inte låna någon annans, så det får bli efter julen eller nyår istället. :c 
Lite synd eftersom det hade vart kul att träffa henne och få håret lite snyggare, men men, sånt som händer liksom! c:

Om inte alltför lång tid borde Nitz dyka upp eftersom han ska sova över här!

Imorgon är det avslutning, undrar vad jag får för betyg! Sålänge jag får ett par MVG:n och G i typ resten så är jag nöjd. <:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0