Föreställning nr 2, 3 och 4!

Cha!
Är helt svimfärdig och ska ta en dusch innan jag däckar, har haft TRE föreställningar idag, sjukt mycket, haha!
Nitz, Lisa, Lukas (min bror) Pappa, Sofia och Daniela kom och kollade på pjäsen ikväll.
Eftersom alla satt typ längst fram så börev jag så sjukt nervös, satt och skakade mellar scenerna. ;_;

Imorgon blir det två till men i allafall ingen på kvällen, puh.

Ska istället åka och klippa mig som jag skrev igår, hos Fridde! Ser fram emot det eftersom det var ett tag sen vi sågs och jag faktiskt behöver klippa mig också, haha. c:
Efter det kommer Nitz hit och chillar. c;

På torsdag är det avslutning, wohoo! 


Ber om ursäkt för detta lite osammanhängande inlägg och att det bara blev ett idag, men hade kvällsföreställning som sagt var!

Blir lite mer inlägg och bilder, på min klippning osv!

Här kommer ett fint självporträtt jag ritade på fem minuter! 










(HAHA)









Kommentarer
Postat av: carro:)

hej!

vill du göra ett länkbyte med mej?

kolla in på min blogg och kika om du vill;)

fin blogg föresten!

2011-12-20 @ 21:21:00
URL: http://carroo.blogg.se/
Postat av: En annan carro

Vit lugg och typ halv-sidecut? :DDD

2011-12-20 @ 22:01:08
Postat av: Sam ~ *

Awh. D:

2011-12-20 @ 22:16:16
URL: http://samspooky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0