Föreställning nr 1

Hej!

Kom precis hem från min förestälning i skolan! Gick faktisk bättre än väntat och var väldigt roligt eftersom många jag kände var där och kollade, inklusive min mamma. c:
Imorgon kommer jag att börja tidigt, ha föreställningar i princip hela dagen och sen avslutar vi kvällen med den sista för den dagen! På onsdag är det nog "bara" två föreställningar och på torsdag slutar vi, soft!

Här kommer lite bilder från idag, backstage, lool!




Här testade jag min sminkning med rött läppstift till, eftersom det liksom "ingick" i rollen jag spelade!




Marvin och jag!



Marvin och John, som ett gulligt par!




Skulle fått denna ros av mamma efter pjäsen men hon hade glömt den hemma så fick den när jag var hemma istället, i en snygg "vas".... DAS BOOOOT!


Nu ska jag äta lite glass innan jag sover! Ska testa mina nya sömntabletter också och se hur de fungerar! Eller nej förresten, är helt slut, somnar nog även utan dem, haha!








Kommentarer
Postat av: Nutella mostret

DAS BEER BOOOT!!! :OOO

2011-12-20 @ 09:37:28
Postat av: Elina

HÄR ÄR NI!! :)

http://tankarisweetvalley.blogg.se/2011/december/julspel.html#comment

2011-12-20 @ 10:02:56
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: ----

hej, rätt så irrelevant osv men jag undrar bara vart du köpt ditt löshår? c:

2011-12-20 @ 13:26:12
Postat av: Iida

Slutar skolan idag behöver plågas en timme av sång, dikter och prat om Gud och skolan innan jag får ett betyg som jag säkert kmr vilja bränna

2011-12-20 @ 18:39:45
URL: http://iidakawaii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså, bara så du vet så kan man bli beroende av sömntabletter. Liksom inte kunna sova utan dom.

2011-12-21 @ 07:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0