Fanbilder + foood!

Tjenixen! Ska snart laga mat till mig, mamma och Nitz. c;
Har inte gjort något speciellt idag förutom att sova och kolla på tv, hade liksom inget planerat och behövde vila upp mig lite. c:
Imorgon ska jag till läkaren och göra en liten typ "utvärdering" på min medicin. Eftr det ska jag hem och ta det lugnt tror jag, kanske kan göra en video-blogg, eller så!
På torsdag ska jag klippa mig, klockan nio, buhu, tidigt men ändå rätt skönt att ha det avklarat sen! Ska mest toppa håret och klippa upp det lite, sen ska luggen bli lite snyggare, yeaaah! Kommer bli awesome. c:
Efter det kommer Sofia hit och vi båda ska färga håret. c: Så ja, på torsdag-kväll får ni se resultatet! Spännande, spännande! Hoppas det blir okej ;_; Har lagt ut nästan 400:- på hårfärg, så, hoppas det, haha!

Jaja, nu ska jag göra min pasta! Omnom! c: 

Ha en bra kväll! 

Kollade också min bloggmail och hittade lite nya "fan"-bilder! c:






Av: Minns inte, personen länkade ingen blogg. </3 (sry, du får kommentera inlägget så får du en länk sen!)





Av: Helena!






Av: http://camerabrain.blogg.se/





Av: http://cooloorworld.blogg.se/




Tack så mycket för bilderna, ni är så gulliga, mina läsare! c':

Tänkte svara på frågor sen också! Men nu blir det middag innan min mamma svälter, haha!

























Kommentarer
Postat av: LAIMA LAITINEN ~

HAHA VA FIN FÖRSTA FANBILDEN VAR. FÖR DEN VAR GJORD AV MIG! ;;;;))))



Haha, nejmen, här har du min blogg som du bad om :] -> www.smashed.blogg.se..

2011-12-27 @ 18:41:59
URL: http://smashed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0