FAKE, igen.

Åh, herregud vad detta är tröttsamt, haha.

Ännu en person har roat sig med att fake:a mig, hitta på historier om att jag ska flytta till England med mitt ex, att jag har legat på sjukhus och att jag är värsta Slipknot-fan:et.. DÖÖÖR. Tydligen är jag även bisexuell och bor i Norge? 

HAHAHA, min reaktion var ett asgarv utan dess like. 

Ni kan ju skälva kolla på sidan så ser ni vad jag menar...

http://www.bebo.com/Profile.jsp?MemberId=10992080894

Att ta mina bilder och säga att det är en själv, det skiter jag i ifall folk gör, men att skriva att man är mig och hitta på en massa saker och rykten är skitläskigt.  Haha.

Vilken tur att man inte är tekniskt- efterbliven utan att man vet hur man hittar någons ip, this will be fun, speciellt när jag tagit reda på vem det är. (:






Snart ska jag till Ida och vara med henne och Elin ett tag! 

Har varit i skolan och stan idag, köpte två nya töjningar också! Laddar upp en bild snart. c:
7mm och 8mm, men ska inte ha dem förens om ett rätt bra tag. :c


Min reaktion:

HAHA.





Kan du inte se videon? Det är en video som behöver flash för att synas, så har du en Mac, kolla då på den på Facebook!








Kommentarer
Postat av: Anonym

men det är ju bara de som är vän med dig på fb som kan kolla...

2011-12-16 @ 19:22:23
Postat av: Sam ~ *

HAHA men wtf.. D:

2011-12-16 @ 19:36:35
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: Anonym

men man kunde inte se filmen på fb, för din fb logg var konstig D: plus att jag inte är vän med dig... )):

2011-12-16 @ 20:10:42
Postat av: MrY0SHiii

det funkar på min Mac ftw :DD

2011-12-16 @ 20:12:31
URL: http://MrY0SHiii.bloggplatsen.se/
Postat av: 8))

Det är ju lite kul att på några bilder skriver hon Felicia och några Rossa XD

2011-12-16 @ 21:28:48
Postat av: nutella monstret

AHAHAHAH Jag typ slrev på hennes bilder : Faker, why u keep doing her hair green osv alla bah: STFU she's real i know she's real.

Jag bah. okej....länka din blogg <--- real her.

2011-12-17 @ 14:05:12
Postat av: Johanna Ehnvik

HAHA!! Jag dör!

Hon säger ju att hon har bott i Norge i typ 13 år eller nått.. Men på alla eller ja dom flesta bilderna har du ju skrivit något!! xD



Älskar din blogg och du är sjukt söt,Kolla gärna min blogg också kram kram <3

2011-12-18 @ 00:49:24
URL: http://www.p00w3rpuff.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0