Facebook

Hej!
Har städat lite och suttit framför Facebook och kollat in de ändringar som gjorts på sidan! 

"Time-line" är en ny funktion som ska underlätta det att hitta gamla inlägg och se hur en persons Facebook "utväcklats". Själv tycker jag att funktionen är ganska rolig, men samtidigt väldigt jobbig eftersom det finns en hel del gamla fula statusar man skrivit och designen är enligt mig väldigt rörig...

Hittade denna gamla status när jag kollade igenom min egna time-line...





"Score! 100 bevakare på bilddagboken x3 hoho, jag accar int ens alla vänner förfrågningar :D"

Åh, alla dessa särskrivningar och smileysar, illa, men ja, vi alla har ju varit små! 

Haha, 100 bevakare, vad stolt jag var, nu har jag ju mer än 10-15 gånger så många som följer mig!

Fick även denna fråga idag eller igår, här på bloggen!




Fråga:
Hej alicia, grym blogg, jättesöt är du oxå c:
Har du några tips för att få fler läsare osv? vad jag än gör så har jag typ högst 10 läsare ;__; Känns så onädigt att ens blogga när ingen läser om de :c
Hej alicia, grym blogg, jättesöt är du oxå c:
Har du några tips för att få fler läsare osv? vad jag än gör så har jag typ högst 10 läsare ;__; Känns så onödigt att ens blogga när ingen läser om de :c

Svar: Ja du, det är faktiskt en väldigt svår fråga att svara på eftersom jag inte brukar tänka så mycket på hur många followers jag har! Tex, jag har inte kollat blogg-statistiken ALLS på snart två veckor. c: 
Jag driver min blogg och drev min dayviews för min egen skull, för att jag tycker det är kul, därför gör jag det oavsett hur många som läser det, även om jag såklart tycker det är roligt när någon gillar det jag gör! 
Mitt tips till dig är att bara fortsätta blogga om du fortfarande tycker det är roligt och blogga om det du tycker om, då går statistiken liksom upp av sig självt, i alla fall i mitt fall! c:
Annars kan du berätta om bloggen för dina vänner och tex länka den på facebook då och då! c:
Tack så mycket btw! c:






Nu ska jag spela lite (fast kanske rätt länge, hehe)!



Portal 2 och Bioshock 1! 











Kommentarer
Postat av: Nitz

åååh Portal 2 gif, så fin ;__; <3

2011-12-17 @ 21:05:28
Postat av: Ellinor

Wohoo, Portal! C:

Fin blogg!

2011-12-17 @ 21:17:47
URL: http://thecandyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0