Ellie-boi in Stockholm!

Nu är Elias i Stockholm, här hos Nitz på besök c: 
Nice! 
Har varit med dem i princip hela dagen, var med Nitz innan bup och sen efter hade han hämtat Elias så vi sågs då. c:
Vi, eller ja, dem, åt i farsta men jag hade planerat hemma så åt inget. Det slutade med att jag följde med till Nitz och sover här tills imorgon. c: Fortfarande inte ätit middag dock... eller frukost, ELLER LUNCH. ;@ 
Dör, men ja. Kanske borde åka hem, äta typ :c

jaja! Imorgon är det nyår, woop!
Ska vara med Nitz och Elias på tolvslaget och innan det blir det middag hos min moster med bland annat min kusin. c: Sen kommer Nitz och Elias och hämtar mig. c:

Blir inte så bra nya bilder på mitt hår idag för hann inte ta och hämta min system-kamera hemma, men imorgon så! c:

Ska ta bort mitt smink nu och, ja, sen vet jag inte vad vi ska göra. c: Men spela or so! Elias kommer bli förstörd för livet när jag inte har något smink. ):


Lite bilder från idag<3



Snygga gänget. ;)


Nitz och Elias leksaker ur happy-meal:N.
BurgarN ser möglig ut, men det var den inte. )):



Fick... morötter ):




Guld-biljett och fancy bestis-armband!



Köpa Kenya? Finns på hemköp!

(Bara jag som ser ironin i kopplingen mellan "matglada varor" och Kenya? LOOOL)




Ellie-boii ville vara lite hipster!


Det var allt atm! Får blogga mer när jag är hemma!














Kommentarer
Postat av: Helena - Elias kära moder

Han lever, han lever!! Han svarar ju inte på telefon, så vi var riktigt oroliga. Men nu ser vi ju livsbevis här på din blogg! Vilken tur! Vi var nära att ringa polisen och efterlysa honom, men så hittade Inez denna blogg. Hälsa honom att han ska vara tillgänglig på sin mobil! Puss och kram! Helena - Elias väna moder :)

2011-12-30 @ 23:22:32
Postat av: anonyma tjejen

Några frågor, vore jättekul om du kunde svara på dem (om inte alla kanske någora/någon? :3)



1. Har du tumblr?

2. Dricker du?

3. Läser du manga?

4. Har du gått i sminkskola? För du är asduktig D:

5. Du är jätte snygg (det var ju ingen fråga dårå...)

2011-12-30 @ 23:40:58
Postat av: mymic

HAHAHA matglada vanor... <3 dör!

2011-12-31 @ 09:02:28
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0