Drop dead

Hej! Sitter uppe mitt i natten nu igen, men är ju ledig imorgon så gör inget. c:
Tänkte ladda upp bilder på de drop dead kläder jag har, eftersom fler personer frågat efter det! 
Tog gamlabilder eftersom ni även ville se lite fler bilder på mitt gamla hår, så tänkte liksom "slår två flugor i en smäll" c:


Alla kläderna finns tyvärr inte längre kvar på Drop dead, bara så ni vet :c
Men om ni ändå skulle vilja kolla på fler av deras kläder är detta en direkt-länk till sidan!
Drop dead är faktiskt mitt absoluta favoritmärke, älskar deras färgglada tshirtar och linnen med roliga tryck.

http://store.iheartdropdead.com/




T-shirt.



T-shirt.



Tygväska.




Pyamas.



Tröja och linne.






Jacka/tjocktröja.


ursäkta den sista lite tacky bilden/gifen, den är inte min, men hittade ingen bild på just den, som jag själv tagit och den finns inte längre på drop deads hemsida.. :c

Tror det var alla plagg jag har, so far, men hoppas på att få lite fler fina saker i julklapp! Vem vet? c;


Nu ska jag sova, godnatt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0