December och vaniljmunkar

Började dagen på det bästa sättet, med att vakna brevid min fina pojkvän. c:
Var så enormt trött att jag mådde illa och knappt kunde gå upp, usch. :c
Masade mig upp och fixade mig ändå eftersom jag inte hade något val. :c
Blev klar tidigare än jag trodde så satt och åt vaniljmunkar till frukost med älsk innan jag begav mig ut i kylan, haha.

Var en rätt rolig dag i skolan eftersom vi skulle argumentera mycket på so-lektionen, vilket jag tycker är jätte-intressant. c:

Uppgiften byggde på att vi fick ett par papper med ett miljöproblem i en bukt. Problemet var att fisken i bukten dog ut och vi skulle utifrån den samhällsgrupp vi blivit indelade i försöka att lösa problemet på bästa möjliga sätt, efter det kom debatten och efter det omröstningen.
Min grupp vann, hehe. c:

Hade också hemkunskap som är ett av mina favoritämnen eftersom man då får äta och lära sig att laga mat, sånt man faktiskt måste kunna. <:
Åt en massa glass med bär och lassange, awesome! 
Slutade sent och åkte hem direkt efter skolan, sen dess har jag bara ätit och suttit vid datorn, vilket var rätt dumt eftersom jag har tre prov imorgon... :c 
Ett matteprov, ett spanskaprov (som man dock inte kunde plugga till innan) och ett omprov i Kemi... :c 
Har dessutom en läxa i optik.. Suck, men ja, kan ju inte stressa ihjäl mig! Har enormt mycket just nu men får göra så gott jag kan helt enkelt. :c

Imorgon ska jag först till skolan, sen till bup och efter det ska jag hem och packa innan jag åker till Nitz och är där hela helgen! Kanske händer lite saker då som jag kan blogga om, tex ska jag vara modell för Natasha eftersom hon ska sälja kläder! Bilder och mer info kommer sen när vi planerat mer. c:


Slänger in ännu en egobild, haha, är faktiskt min nya profilbild på facebook, vill variera text och bild också och har inte mycket annat att fota. :C









Kommentarer
Postat av: anonym

Kan inte du börja lägga upp outfits å vart du köpt kläderna? :)

Tycker din blogg e jätte bra annars!

2011-12-01 @ 20:31:11
Postat av: Sam ~ *

Jobbigt med skolan, bleh. ._.

Söt bild. :3

2011-12-03 @ 18:41:51
URL: http://samspooky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0