Alicia Svarar!


Fråga: en fråga: hur lång var du, sa du? :)
och är Nitz längre än dig?


Svar: Jag är ca 178 cm lång! Dvs rätt lång för att vara 15 år och tjej. c: 
Nej, Nitz är lite längre än mig, men hade faktiskt inte brytt mig m han var kortare heller för den delen. c:




Fråga: Du är sjukt söt, som jag nämner igen. Fin fin blogg. :3 Har massvis av frågor till dig, besvara? :'3

1. Favorit mat?
2. ME GUSTA VS TROLLFACE?
3. Favoritfärg?
4. Favorit stad?
5. Orginal hårfärg?
6. Om du fick vilket djur i världen och det skulle vara tam, vilket skulle det vara? Exempel tam krokodil? o.s.v
7. Gillar du pepparkakor?
8. Vilken är din favorit månad?
9. Produkt (smink) du inte kan leva utan?
10. Choklad eller lakris?

Kl. 1 på natten... inget liv. :3


Svar: åh, sånthär gillar jag! Vad kul!  Tack btw! c: 

1. Jag älskar all mat men nachos, sushi, bacon och Pad thai är mina favoriter. c:






2. Jag älskar i princip alla meme's och rage-face's och det beror nog på sammanhanget, men måste nog ändå svara "me gusta". c:

3. Ganska uppenbart svar kanske, men rosa, ljusblå/turkos och grå/svart. c:

4. Mina favorit städer är London, Göteborg och Stockholm. c:
Älskar London pga all bra shopping och allt som finns där, Stockholm är liksom min hemstad som jag kan utantill och Göteborg har alltid varait en stad där jag är varje sommar (har varit så i hela mitt liv) så det är liksom som "ett andra hem" för mig. c:

5. Nu måste jag verkligen tänka efter, HAHA... Det är, eller iallafall var, lite guldblont. c: Liksom blont med lite röda pigment i, var nästan halvginger när jag var liten. c:

6. Jag skulle lätt vilja ha en liten pandaunge som var unge hela livet, en fennec fox (första bilden) eller en scottish-fold kitten! (andra bilden)








7. Pepparkakor? c: Ja, det är väll gott på julen! Kanske inte något jag sitter och äter jämt, men har inget emot det, gillar nog degen mer än själva kakorna. c:

8. Jag gillar Maj! Då fyller jag år och våren har börjat komma igång på riktigt, sen tycker jag också om Juli (eftersom det är varmt och sommarlov då) och även Oktober eftersom jag älskar hösten och halloween!

9. Jag skulle säkert övrleva utan allt mitt smink, men "viktigast" är nog grundläggande saker som puder och foundation. c:

10. Är det salt lakrits vi pratar om eller söt? :c 
Haha, nejmen, tycker inte ALLS som söt lakrits men däremot salt. c: Väljer nog ändå choklad!





Fråga: Hej asså jag tyker du är riktigt SÖT!!1 Du e min förebild. Vill bara säga vi har samma stil men typ det är inte så att jag härmar jag hade det innan jag visste om dig. Men problemet är just nu i min skola är det INGEN som accepterar mig och min klädstl och sånt. det finns bara 2 personer som har samma stil som jag i min skola. men dom HATAR MIG!!! Jag vet inte vad jag ska göra har ingen vänn eller nått. känns rikitigt hemskt. skulle va snällt om du svarade. + en till fråga. kan du visa lite tydligare hur du gör ditt hår vill ha sån lugg men kan nt.

Svar: Tackar!
Roligt att du ser mig som en förebild och mindre roligt det där du berättar om att ingen accepterar din stil.
Mitt enda råd till dig är att oavsett vad folk tycker om hur du ser ut fortsätta med det som känns rätt för dig. Du du ser inte ut som du gör för att göra andra nöjda utan för att du själv ska kunna vara nöjd med hur du är, tänk på det! Jag till exempel bryr mig inte alls om det finns dem som tycker att jag är ful osv, jag ser inget problem i det, gör dem det är det väll synd för dem, för jag bryr mig inte. Jag har till och med slutat ta åt mig om någon tex postar mig på sidor som "emochan", jag uppmärksammar det inte ens eftersom jag så att säga inte "feed the trolls" och vill inte ge dem nöjet att få en reaktion, vilket är just de dem vill ha. Det tycker jag inte att du ska göra heller! Bara fortsätt som du gör och som du vill!

och som svar på andra frågan om min lugg, ska antagligen göra en video på det, en lit
e bättre. c:










en fråga: hur lång var du, sa du? :)
och är Nitz längre en dig?

Kommentarer
Postat av: RAiNBOWDASH.

Kul att du kunde besvara!! :3

Här kommer lite till.... om du orkar :3



1. Vad är det bästa med Nitz? :3

2. Hur många gånger har du haft ett seriöst förhållande?

3. Halloween vs Jul?

4. Mango eller clementin?

5. iPhone 4s eller macdator? :3

6. Om du fick en 1000 lapp, vad skulle du göra med den?

7. En dag går lilla Alicia på stan och går in i en butik. Då ser lilla Alicia en flaska och hon tar upp den När hon rör vid den kommer det upp 3 magiska feer. :3 Alicia får tre önskningar. Vad önskar hon sig? :333

8. Gillar du något barnpogram för små? :3 ( Exempel My Little Ponny, Trollz, Winx, Witch?)

9. Vad är din högsta önskan?

10. Vilket ämne är du bäst på i skolan? :3



Haha, kram :D

2011-12-28 @ 22:16:51
Postat av: elin

åh bilden på fennec fox. Helt kär :(

2012-01-02 @ 22:39:31
URL: http://nattstad.se/alfredwtf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0