Alicia Svarar!



Fråga: Alicia, jag bara undrar (har säkert ställt frågan förut och såg nu att fler har frågat, men frågar ändå...) var köper du dina töjningar? Jag har letat jättelänge efter ett ställa där man kan köpa töjningar på och vill inte beställa från internet :c


Svar: Mina töjningar kommer från Punkshop och Bullet no.2, två affärer här i sthlm. c:
Här är bullet no.2's facebook-sida!
http://sv-se.facebook.com/pages/Bullet-No2/122219104537561



Fråga:
Fuck, hann inte ställa min fråga som jag undrar över, men aja när du har tid skulle det vara jättesnällt om du kunde svara c: jag undrar var du köper dina töjningar? Har du nåt tips på "hur" man kan töja så att det är enkelt? Kram <3


Svar: Kolla svaret ovanför! c:
Ehm, jag vet inte hur snabbt jag töjde men jag gjorde det med spiraler och med 1 millimeters skillnad mellan varje töjning, började med 1 sen 2, 3,4,5,6,7 och slutade med 8. c: 
Spiraler i plast är enligt mig det lättaste att töja med eftersom de är spetsiga och liksom lätta att "snurra i", speciellt om man sätter i dem efter en lång var dusch (då huden är med elastisk). c:



Fråga: Du kanske inte har tid med onödiga frågor men i fall du har tid & lust för att svara så:
1. Vem är Marvin? C:
2. Hur länge har du och Nitz vart tillsammans?^^
3. Brukar du och Nitz fira eran ''jubileumsdag''? :3

KRAMAR FRÅN SUPERKAKAN :D


Svar: 1. Marvin är min kusin! 
2. I snart 4 månader. c:
3. Vi brukar inte göra något speciellt, mest ses och umgås, kanske spela eller kolla på film tillsammans. c:

Kram!




(en bild från när jag och Nitz firade 3 månader. c:)


Fråga: 
Fin blogg du har! Älskar din stil o.s.v Love it!
Iallafall har jag är läsar fråga... Jag har liksom läst din blogg sen början och ibland har du berättat om nån "Marvin" Vem är han egentligen? Bara lite nyfiken... bror, kusin, vän? 

Svar: haha, är tydligen fler som undrar över detta! Marvin är min kusin och vän. c:
Vi har umgåtts under i princip hela min uppväxt och alltid varit bra kompisar och gått i samma skola! Vi går faktiskt i samma klass just nu, eftersom den är åldersblandad. c:





(jag och Marvin, min kusin!)




Nu ska jag och Nitz ta det lite lungt med datorn, kanske kolla på Adventure time c:










Alicia, jag bara undrar (har säkert ställt frågan förut och såg nu att fler har frågat, men frågar ändå...) var köper du dina töjningar? Jag har letat jättelänge efter ett ställa där man kan köpa töjningar på och vill inte beställa från internet :c

Kommentarer
Postat av: Bodil

Marvin va söt jue!!

2012-09-16 @ 18:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0