Alicia Svarar!

Har redan fått fler frågor på bloggen som jag ska svara på! c:

Kul! 




Fråga: hej , vad köper du alla dina ögonfransar ?:)


Svar: Alla mina lösögonfransar är från ebay! c: Det är bara att söka på "eyelashes" på sidan så kommer de fram, de finns i 60, 10 och 30 par-pack. c:



Fråga: bra svar & rolig blogg :)
önskar du dig något speciellt i julklapp? :)


svar: Tack! japp! Har laddat upp hela min önskelista som finns under "december" i arkivet i min blogg! c: 
Önskar mig drop dead-saker, pengar och annat fint!



Fråga: hej, vart har du köpt denna tröjan? http://alicialstolpe.blogg.se/2011/december/tisdag.html#comment och har du prövat linser nån gång?


Svar: Tröjan kommer från Carlings men är köpt i somras så är slutsåld :C 
Finns nu liknande på Gina tricot dock, med samma flagga på. c: Union jack!









Fråga:
heii jättefinblogg c:
men jag undrar bara hur du har lagt in hjärtan i kommentarer -länken? blir väldigt tacksam för svar!!


svar: Tack! Fick samma fråga förut och svarade på den i förra "alicia svarar" inlägget! Även om mitt svar inte var så bra... :c 
Vet inte hur man gör eftersom det är min kompis som gjort min design men det borde stå här!

http://www.designadinblogg.se/category/bloggdesign/







Klippte lite av mitt hår igår, HAHA. Som ni kanske ser på höger sida... blev iaf helt ok! c:


















hej , vad köper du alla dina ögonfransar ?:)

Kommentarer
Postat av: Lolita<3

Snyggt! C: God jul på dig :3

2011-12-25 @ 01:05:21
URL: http://justlilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0