23 december

God dag mina kära läsare! :D 
Är på bra humör idag, eftersom det är julafton imorgon!
Ska åka till Marvins farmors hus (Marvin är min kusin som ni kanske vet) och fira jul där med hans släkt och min mammas släkt! Mormor osv! Nitz kommer också vara med, vilket kommer bli awesome!

Vaknade ganska sent idag, typ halv tolv och gick upp, tog min medicin och fixade frukost, i form av en mozarella-pizza! Kanske inte det nyttigaste, men gott var det.

Satte i min 8mm spiral igår också, lite halvt, och idag när jag vaknade fick jag igenom den helt! Niiiiice! Är nu klar med att töja, ska inte ha mer än 8 mm. c:

Snart kommer Nitz hit och umgås med mig i ett par timmar innan jag går och träffar mormor!


Här är en (sry men ganska tacky) bild på min töjning!





Frukost, alá Alicia!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0