22 december

Hej!
kom precis hem från Farsta där jag umgicks med pappa och Lukas, min storebror på o'learys där vi åt och snackade! Vi bytte också julklappar. c: Har som sagt var redan fått en dator och Office-paketet i för tidig julklapp så blir nog inte så många julklappar på julafton i år, inte från pappa iallafall. c:

Käkade en fet, asgod bacon-burgare och drack en massa pepsi och är fortfarande proppmätt fast det var flera timmar sedan och det faktiskt är det enda jag ätit idag! Galet. :c

Min skoldag är inte så mycket att berätta om eftersom den var väldigt kort och bara var avslutning, fick mina betyg och sa hejdå till alla liksom. c:

Hade helt okej betyg, fick 4 st MVGN och 2-3 VGN, sen fick jag G i resten förutom gympan som jag fick "bus" i. ;C
Betygsunderlag saknas - Bus. :c

Jaja! Är inte orolig över det!

Snart ska jag och mamma, marvin med mera och åka och handla julmat på Willys, nice!

Bloggar lite mer när jag är hemma igen! Klippte mitt hår lite idag, själv, hehehe..... ni får som dagt var se sen när jag är tillbaka!








Fina, haha!







Kommentarer
Postat av: Tilda

hej görs

2011-12-22 @ 21:14:30
URL: http://domdomdom.blogg.se/
Postat av: Nitz

SÅ FINA C:

2011-12-23 @ 00:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0